torsdag 13 januari 2011

UPPRÄTTELSE

Jag fick lite dåligt samvete av att det möjligtvis verkar som om jag vill ta åt mig hela äran för kojan. Det vill jag inte. Jag gjorde uppskattningsvis 80% och Andreas 20% (skoja bara).
Vårt samarbete var dock inte helt komplikations-fritt. Tex började vi en dag tjafsa om vems idé det var att bygga kojan.
Jag och Andreas är varandras motsatser. Jag är snabb och hetsig, vill hellre lära genom att göra misstag. Andreas, som är data och matematik-nörd, vill sitta tre timmar och tänka ut den perfekta lösningen innan han gör något (helst med en öl i handen). Då tappar jag tålamodet.


1 kommentar:

  1. Tur att du bloggar så frenetiskt att jag inte hann läsa förra inlägget innan du la upp detta inlägg. Då hade det blivit andra bullar. Helena, jag ÄR ansvarig för minst 50% av kojan, och då räknar jag in att du har sytt och målat väldigt mycket... dessutom var det min idé, men skit samma. Fin blogg du har!

    SvaraRadera