tisdag 25 januari 2011

SO MANY MEN SO LITTLE TIME

Hjälp. Jag halkar efter med blogg-inläggen. Jag hinner inte med. Det är väldigt frustrerande. Jag vaknar på natten och tänker på saker jag vill skriva. Nu har jag 35 inlägg i huvudet. Jag kan absolut INTE blogga på jobbtid, ens i smyg. Jag är för luthersk. Dessutom är min chef smart. Hon såg till att prenumrera på min blogg i ett tidigt skede. Det betyder att varje gång jag publicerar ett inlägg kommer det ett mail till hennes inkorg...  


Chefen vill inte vara med på bild. Jag respekterar det. Här har jag satt in en bild på Lucy Lui istället. De påminner om varandra. Lucy Lui är inte lika cool och ser äldre ut. (Jag försöker ej fjäska för chefen om någon nu skulle tro det).





Med på bilden är också min kära kollega Sandra. Det är hennes vackra anlete som sticker upp bakom Lucy. Det finns mycket att säga om henne. Bra saker. Kanske kommer jag nämna några av dem här. Till höger sitter Åsa. Hon var med från början när chefen startade Woo för 10 år sedan. Hon satt i chefens etta på Klippgatan. Därifrån ringde hon runt till alla Sveriges byråer. Presenterade den nya illustrationsagenturen och bokade in portfoliovisningar åt de sex kreatörerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar