tisdag 22 februari 2011

DET ÄR INTE PHOTOSHOP - DET ÄR EN PERUK

Jane kommenterade förra inlägget: 
"Jag vet aldrig var jag har dig. Är det ditt hår på bilden (med sparkdräkten) eller ska man förstå att det är fixat i Photoshop?"

Det känns olustigt att folk inte vet var de har mig. Jag tycker jag borde vara lättplacerad eftersom mitt motto är "Var ärlig, ljug inte". Skoja gör jag. Det är dock skillnad. Jag avslöjar alltid skojet. (Annars blir det ett ljug).

Så: Det är varken mitt hår eller Photoshop. Det är mammas peruk.


Det var vanligt med peruker på 70-talet. Inget konstigt. Läs texten på reklamen ovan. (Klicka på bilden så blir den större).


Vi hade kul med mammas peruker. Vi sjöng "Flickan i Havanna" och klädde ut Andreas till prostituerad. (Sailorn vill vara anonym).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar