måndag 21 februari 2011

BRA IDÈ. ÖNSKAR DET VAR MIN.

Efter Ida och Camillas påtryckningar i fredags, om att jag måste uppdatera bloggen oftare för att inte läsarna ska tappa lusten, kommer här ett lunch-inlägg som inte krävde mer än 10 minuter.

Förra veckan tipsade både CW och SL mig projektet BACK TO THE FUTURE. Jag hade inte hört talas om fotografen Irina Werning. Önskar jag kommit på denna idé. Ska härma henne och göra en egen Back to the future. När jag har tid. Kanske använder jag nedanstående bild på mig och Bella som förlaga.

(Mamma, jag måste verkligen, verkligen gillat att krypa omkring i just den sparkdräkten).


Fotografen Irina Wernings projekt BACK TO THE FUTURE. Bilderna är INTE photoshoppade. Helt ny-uppbyggda efter förlagan.




1 kommentar:

  1. Jag ver aldrig var jag har dig. Så: är det dott hår på bilden (med sparkdräkten) eller ska man förstå att det är fixat i Photoshop?

    SvaraRadera