onsdag 9 mars 2011

TILLÖKNING PÅ BONDEGATAN


OBS: För dig som inte läst januari-inlägget "Falsk marknadsföring"läs det först genom att klicka HÄR. Annars kommer du inte förstå nedan.

---
(På email via Tradera) 

Hej Helena

Nu har jag tittat efter. Det är bara näsan som är av teak, fötterna är av ett annat trä. Blev lite förvånad av din fråga vi har alltid kallat dom här för teaktroll, kanske fel? Tack för din fråga.

Hälsningar Sigbritt


---
Hej Sigbritt

Aha. Jag har inte mycket kunskap på området, även om jag är mycket intresserad av 70-tals saker.
Skulle det gå att få en bild på kroppen / fötterna?

Hälsningar Helena

---
Hej Helena

Har nu tagit lite bilder och han har ingen kropp!!!!! Bara fötter och jättemycket hår. Ganska charmig.
Ha en skön söndag.

Hälsningar Sigbritt



---
NÅGRA DAGAR SENARE...
---

Hej Helena!

Du kunde alltså inte motstå det mysiga trollet...! Hoppas du kommer trivas med det. Jag tycker det är jättehärligt. Jag skickar med Schenker, summan blev 77 kronor.
Tack för affären och ha en skön kväll!

Sigbritt
---




Tack själv! För över pengar imorgon!

Ha det bra /Helena
---

NÅGRA DAGAR SENARE






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar