fredag 13 januari 2012

TACK FÖR MATEN


Några som har egna bloggar, har under året länkat till denna. Jag har inte länkat tillbaka. Det ger mig en släng av osäkerhet. Anses det som oförskämt?

Jag har en länk-fri blogg. Av samma skäl som jag aldrig har fest eller kalas. Det är för jobbigt att ta beslut om vilka som ska bli bjudna. Och därmed vilka som indirekt inte ska bli det. Dessutom är jag orolig att de som kommer inte ska ha roligt. Vilket gör att jag själv alltid har tråkigt.

Vad gäller bloggen känner jag också en osäkerhet kring kommentars-biten. Det är inte så ofta, men när någon bemödar sig att lämna en, blir jag både glad och uppmuntrad. 


Jag förstår dock inte om det är meningen att jag ska svara på kommentarerna? Även om det inte är frågor. Som att hälsa på folk som kommer in i ens butik. Om det är nonchalant att inte göra det?

Jag har googlat "vett etikett på bloggar" utan resultat. Kanske finns det i denna värld ännu bara oskrivna regler. Bokstavligen.

Det skulle vara förljuget om jag påstod att det inte spelar någon roll om det är fler än P&L som läser det jag skriver. Eller om jag får några kommentarer eller ej.

Så här, efter ett år, kommer ett  TACK - VAD ROLIGT : )  till alla som med flit eller oflit råkat bli en siffra i min statistik.

(Vad vore jag utan er uppmärksamhet...)


(...lite ödmjukare och mindre självgod?)

1 kommentar:

  1. Vi på lftec.blogspot.com (=JAG) älskar din blogg. tycker den är bäst. ska länka till den igen nu, pga fisher price. älskar rätt sorts besatthet.

    SvaraRadera