tisdag 27 september 2011

LEDIG LILLEBROR - FÖRORD:

Denna idé. Att lägga ut en "kontaktannons" över lillebror har som sagt tagit aningen oanade proportioner.

Folk omkring mig (Bella) har stressat på sedan inlägget "Kontakt". 

- "Varför kommer aldrig annonsen?"
- "Folk kommer tröttna.."
- "Håll dig kort och få det gjort"


Jag är långdragen även när jag är kortfattad. Kan inte göra en halvmesyr av något viktigt. 

Eftersom folk inte orkar läsa långa inlägg kommer jag skriva annonsen i delar. Vet inte hur många. Eller vad de ska handla om. Det får visa sig efter hand. 

Ambitionen är att ge en oförskönad bild av Andreas och hans bra och dåliga sidor. Inte sockra verkligheten. Hellre glatt överraskad än ledsamt besviken.

---

(Choi Ping, även om detta är ett förord ska jag försöka att inte göra det till en bok)



(Mamma, det är ingen dubbelgångare. Har bara datat lite)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar